Woodies partnerem festiwalu i Gali #Hashtagiroku 2019 See Bloggers Łódź
Firma Woodies® safe Dreams została jednym z partnerów See Bloggers Łódź – największego w Polsce
festiwalu dla twórców internetowych i bloggerów. Wydarzenie odbędzie się w dniach 8-9
czerwca w Łodzi. To już 7 edycja festiwalu, który integruje środowiska influencerów i
biznesu.
____
See Bloggers Łódź to coroczna inicjatywa zrzeszająca najpopularniejszych instagramerów, youtuberów i bloggerów w Polsce. Już po raz siódmy organizatorzy wydarzenia zachęcają do dyskusji i wymiany doświadczeń.
Tegoroczna edycja to 13 stref tematycznych, 2500 uczestników, szereg kreatywnych warsztatów, paneli dyskusyjnych oraz prelekcji.
Do udziału w tej edycji organizatorzy zaklasyfikowali 2,5 tysiąca blogerów, instagramerów, youtuberów oraz influencerów, którzy w sobotę i niedzielę wezmą udział w bogatym cyklu warsztatów i spotkań poświęconych najprzeróżniejszym aspektom twórczego działania w sieci. Od własnych doświadczeń z budowania marki w internecie po szkolenia z technik efektywnego działania w mediach społecznościowych.
Do EC1 w tym roku będzie gościć gwiazdy polskiego internetu, zawitają tak osobistości jak np. Maryla Rodowicz, Red Lipstick Monster, Filip Chajzer, Anna Lewandowska, Dorota Wellman, Natalia Kukulska, Lara Gessler, Omenaa Mensah, Maffashion, , Jeleniejaja, Stuu, Roksana Węgiel oraz wielu, wielu innych. Festiwal skupia bowiem artystów, dziennikarzy, sportowców, podróżników, którzy swój wizerunek budują również w internecie.
Gwoździem programu festiwalu będzie gala wręczenia nagród #Hasztag Roku dla najbardziej skutecznych i zdobywa jących popularność internetowych twórców, którą zakończy koncert Natalii Kukulskiej.
Festiwalowe wydarzenia można śledzić na żywo w internecie – na www.seebloggers.pl.
Jak podkreślają organizatorzy See Bloggers, to największy festiwal promujący twórców internetowych: blogerów, youtuberów, instagramerów oraz influencerów. Przed rokiem impreza, która została zapoczątkowana w Gdyni, a następnie przeniosła się do Łodzi.
“Można było na nim spotkać największe gwiazdy internetu. Nadchodząca, siódma edycja See Bloggers zapowiada się równie interesująco. To szereg kreatywnych warsztatów, paneli dyskusyjnych, prelekcji, przestrzeni otwartych zagospodarowanych przez partnerów festiwalu“ – poinformował Maciej Łaski, dyrektor Łódzkiego Centrum Wydarzeń, które jest partnerem wydarzenia.
W sobotę rozpoczną się prelekcje, wywiady, spotkania z internetowymi twórcami prowadzone na trzech scenach – głównej, twórców oraz edukacyjnej – w EC1 Łódź, które będzie centrum See Bloggers Łódź!
“Na scenie głównej pojawi się m.in. duet, jakiego jeszcze nie było – Maffashion & Red Lipstick Monster w wywiadzie, który przeprowadzą ze sobą. Panele dyskusyjne poruszą tematykę młodego pokolenia w internecie, budowania autentyczności na kanałach YouTube, wnętrzarskich profili na Instagramie, hejtu, mowy nienawiści i tolerancji. Uczestnicy będą mieli również okazję poznać kobiecą siłę na Instagramie oraz męski punkt widzenia na social media“ – zapowiedzieli organizatorzy.
Scena edukacyjna ma zaś dotyczyć rozwoju kanałów i kont od strony marketingowej i biznesowej. O swoich doświadczeniach opowiedzą eksperci w dziedzinie marketingu online, doświadczeni twórcy oraz przedstawiciele marek.
Zaplanowano również różnego rodzaju warsztaty oraz Instacademy, która ma pozwolić twórcom internetowym lepiej poznać Instagrama.
Podczas sobotniej gali #Hashtagi Roku 2019 w Teatrze im. Stefana Jaracza w Łodzi wręczone zostaną nagrody dla najaktywniejszych twórców internetowych w kategoriach Bloger, Instagramer, YouTuber, Osoba Publiczna oraz Odkrycie See Bloggers Łódź.